Zwroty

W tej sekcji podajemy tylko najistotniejsze informacje dotyczące zwrotu i wymiany towaru. Szczegółowe informacje i warunki znajdziesz w Regulaminie zakupów - sprzedaży.

Zwrot lub wymiana towaru wysokiej jakości (prawo do odstąpienia od umowy)

Jeśli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub po prostu zmieniłeś zdanie, masz prawo do zwrotu lub wymiany nieodpowiedniego produktu w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu.

WAŻNE:

Produkt, który ma zostać zwrócony lub wymieniony, musi być w nieuszkodzonym opakowaniu, z nieotwartą zakrętką, nieużywany, nieuszkodzony i niezmieniony wyglądem;

Odpakowane i otwarte produkty nie podlegają zwrotowi ani wymianie, ponieważ ze względów zdrowotnych i higienicznych nie nadają się do dalszej odsprzedaży;

Karty podarunkowe nie podlegają zwrotowi ani wymianie;

Jeśli kupujesz towary na potrzeby biznesowe (nie do użytku osobistego) lub w imieniu firmy, nie możesz ich zwrócić ani wymienić.

Aby zwrócić lub wymienić wadliwy produkt, wyślij nam wiadomość na FB lub e-mail na adres info@aromama.pl, prześlemy standardowy formularz zwrotu.

Należy pamiętać, że zgłoszenie żądania zwrotu lub wymiany produktu wysokiej jakości należy złożyć nie później niż 14 dni kalendarzowych od otrzymania produktu.

Zwróć lub wymień zakupione towary zgodnie z opisem w sekcji „Zwroty i wymiany” poniżej.

Koszty zwrotu towarów wysokiej jakości ponosi kupujący.

Zwrot lub wymiana wadliwych towarów

Jeśli produkt jest złej jakości lub otrzymana przesyłka nie spełnia warunków zamówienia, możesz ją bezpłatnie zwrócić do nas i odzyskać pieniądze lub wymienić.

Daj nam znać o tym poprzez wiadomość FB, e-mail na adres info@aromama.pl lub przesyłając formularz zwrotu.

Należy pamiętać, że wszelkie uszkodzenia powstałe podczas dostawy, a także rozbieżności w ilości lub asortymencie towaru należy zgłaszać w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania przesyłki.

Jeśli wady ujawnią się później, zostaną ocenione zgodnie z warunkami gwarancji.

Nie później niż w ciągu 5 dni roboczych rozpatrzymy Twoją wiadomość i skontaktujemy się z Tobą. Jeśli produkt jest rzeczywiście złej jakości lub w zamówieniu występują inne niezgodności, według Państwa wyboru wymienimy produkt złej jakości na produkt wysokiej jakości, poprawimy inne niezgodności lub zwrócimy Państwu pieniądze.

Zapach i/lub konsystencja różnych partii produktów kosmetycznych może się nieznacznie różnić, ponieważ użyte surowce są naturalne. Takie różnice w zapachu lub teksturze nie stanowią wady jakościowej produktu.

 

Procedura zwrotu i wymiany towaru

Wyślij nam towar, który chcesz zwrócić lub wymienić w następującej kolejności:

Prosimy o bezpieczne pakowanie wysyłanych przedmiotów. Towary zapakowane i gotowe do wysyłki muszą być zabezpieczone przed uderzeniem, stłuczeniem, rozlaniem lub innymi uszkodzeniami;

Pamiętaj, aby na opakowaniu lub w paczce wpisać numer zamówienia. Bez numeru zamówienia przesyłka może być niemożliwa do zidentyfikowania;

Przesyłkę zwrotną prosimy odesłać do nas w jeden z następujących sposobów:

Za pośrednictwem kuriera pod adresem WPISZ SWÓJ ADRES GDZIE ZNAJDUJE SIĘ TOWAR.

Za pomocą paczkomatu;

Po otrzymaniu zwracanego towaru sprawdzimy go i jeśli zwracany towar spełnia określone warunki zwrotu, zwrócimy Ci pieniądze lub, jeśli zdecydujesz się na wymianę towaru, dostarczymy Ci nowy towar.

Wymieniamy towar wysokiej jakości tylko wtedy, gdy:

Nie ma wzrostu ceny produktu. Jeśli zakupiłeś produkt podczas promocji i promocja się skończyła lub cena produktu wzrosła, nie będziemy mogli wymienić produktu, chyba że po odrębnym uzgodnieniu z nami zapłacisz różnicę w cenie produktu.

Jeśli nie będziemy mogli wymienić produktu, zwrócimy Ci pieniądze. Jeśli cena nowego produktu jest niższa niż cena za produkt zastępczy, zwrócimy Ci różnicę w cenie.

Zwrot pieniędzy

Zwrócimy Ci pieniądze za zwrócone towary dobrej lub złej jakości (w tym opłatę za dostawę lub jej proporcjonalną część) najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przez nas zwróconego towaru.

W przypadku zwrotu wadliwego towaru zwrócimy mu również rzeczywiste koszty zwrotu, których łączna kwota nie może przekroczyć 20 zł dla zwrotów w Polsce.

Koszty zwrotu towarów wysokiej jakości ponosi Państwo i nie zwracamy ich.

Pieniądze zwracamy wyłącznie przelewem na Twoje konto bankowe, z którego zapłaciłeś za zamówienie. Jeśli nie dokonałeś płatności przelewem lub kartą płatniczą, pieniądze zwracamy na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.