Ceny dostawy
· Paczkomaty InPost - 12,99 zł
· Kurier - 15,99zł
Przy zakupach o wartości 200 zł i więcej, należy się darmowa dostawa do wybranego punktu InPost. Przy zakupach powyżej 300 zł przesyłkę doręczymy bezpłatnie za pomocą kuriera.
Metody płatności
W sklepie internetowym możesz zapłacić w wygodny sposób: paypal lub tradycyjny przelew bankowy.
Nie ma dodatkowej opłaty za tę usługę.
Metody i terminy dostawy
Realizujemy zamówienia w wybrany przez Ciebie sposób:
w Polsce
· Wysyłamy do paczkomatów InPost (czas dostawy 2-4 dni);
· Dostarczamy do Twoich drzwi kurierem (czas dostawy 1-4 dni);
Powiadomienie o dostawie
Otrzymasz powiadomienie e-mail, gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, dostarczone do kuriera lub gotowe do odbioru.
Gdy przesyłka znajdzie się w wybranym przez Ciebie paczkomacie, otrzymasz wiadomość SMS zawierającą informacje potrzebne do odbioru przesyłki.
Jeśli otrzymałeś od nas e-mail z informacją, że Twoja paczka została wysłana, ale po 5 dniach nadal nie otrzymałeś/łaś powiadomienia SMS o dostarczeniu paczki ani samej paczki, napisz do nas wiadomość na FB, IG lub wyślij e-mail pod adres info@aromama.pl z numerem zamówienia, a na pewno pomożemy Ci znaleźć Twoją przesyłkę.
Musisz wiedzieć, że jeśli złożyłeś zamówienie w piątek, otrzymasz przesyłkę dopiero w poniedziałek lub wtorek, ponieważ usługi dostawy są zamknięte w weekendy.
Odbiór paczki
Po wyborze sposobu dostawy do paczkomatu, należy odebrać przesyłkę w terminie wyznaczonym przez InPost.
W przypadku złej pogody zachęcamy do jak najszybszego odbioru przesyłek z automatów, aby uniknąć uszkodzenia opakowania produktu.
Jeśli zamawiasz dostawę kurierem do swoich drzwi, powinieneś być w domu i odebrać paczkę w momencie dostawy.
Odbierając przesyłkę od kuriera sprawdź stan przesyłki. W przypadku zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki (uszkodzone, podarte, mokre itp.) prosimy o odnotowanie tego faktu i oznak uszkodzenia w dokumentach odbioru przesyłki.
Jeżeli przesyłka jest dostarczana do paczkomatu, niezwłocznie po odebraniu przesyłki sprawdź asortyment, ilość i stan otrzymanego towaru. Jeśli przesyłka lub produkt jest uszkodzony lub nie zgadza się z zamówieniem, niezwłocznie, ale nie później niż następnego dnia roboczego, powiadom nas wiadomością FB lub e-mailem. Wyślij wiadomość na info@aromama.pl, a pomożemy Ci rozwiązać problem.