OGÓLNE WARUNKI

Szanowny Kliencie,

Witamy w naszym e-sklepie https://aromama.pl/ (dalej - E-sklep). Nasz zespół ciężko pracuje, aby zapewnić Ci wysokiej jakości i bezpieczną aromaterapię i inne produkty oraz zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z zakupów online.

Kierownikiem sklepu online i sprzedawcą oferowanych w nim towarów (zwanym dalej Sprzedawcą lub nami) są:

UAB "Filmai ir kvapai",

kod podmiotu prawnego 304200859, kod płatnika VAT LT100010510612,

adres miejsca prowadzenia działalności: R. Kalantos ul. 25A, Kowno, Litwa,

adres e-mail: info@aromama.pl;

Konto na Facebooku: https://www.facebook.com/aromamaPL/;

Konto na Instagramie: https://www.instagram.com/aromama.PL/.

Przed złożeniem zamówienia napisz e-mail w sklepie prosimy o szczegółowe zapoznanie się z niniejszym regulaminem kupna i sprzedaży (dalej – Regulamin). Regulamin określa ogólne zasady korzystania z poczty elektronicznej. warunki w sklepie i są stosowane przy wyborze, zamawianiu i zakupie El. towarów oferowanych w sklepie lub w inny sposób za pomocą poczty e-mail.

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany, poprawiania lub uzupełniania Regulaminu, dlatego zalecamy zapoznawanie się z Regulaminem przy każdym zakupie. Przy zakupie zawsze stosujemy Regulamin obowiązujący w chwili złożenia zamówienia.

 

Jeżeli którykolwiek z warunków Regulaminu jest dla Ciebie niejasny lub nie zgadzasz się z Regulaminem lub jakąkolwiek jego częścią, nie powinieneś zamawiać towarów drogą mailową. w sklepie. Po złożeniu zamówienia na towar założymy, że zapoznałeś się z Regulaminem i bezwarunkowo go akceptujesz.

 

ZAWARCIE UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY

Kup e-mail Sklep ma prawo (a) pełnosprawnych osób fizycznych, tj. tj. osoby, które osiągnęły pełnoletność i których zdolność nie jest ograniczona postanowieniem sądu, (b) małoletni w wieku od 14 do 18 lat, za zgodą rodziców lub opiekunów, z wyjątkiem sytuacji, gdy samodzielnie rozporządzają własnymi dochodami oraz c) osoby prawne działające przez upoważnionych przedstawicieli. Przy składaniu zamówienia przez e-mail w sklepie potwierdzasz, że spełniasz powyższe warunki i masz prawo do zakupu poczty e-mail. w sklepie.

 

Kiedy kupujesz E. w Sklepie niniejszy Regulamin staje się umową sprzedaży zawieraną pomiędzy Tobą a Sprzedawcą i jest wiążącym dokumentem prawnym dla obu stron.

 

Integralną częścią umowy kupna jest:

Twoje dane zamówienia - koszyk wybranych towarów, imię i nazwisko (kupującego), e-mail, numer telefonu, adres dostawy oraz inne dane i opcje zakupu, które podajesz podczas składania zamówienia;

Informacje o produkcie, jego istotnych cechach oraz cenie udzielane są drogą mailową. towary wybrane przez Ciebie w sklepie;

Informacja o dostawie towaru, warunkach i cenie dostawy jest podana w oknie zamówienia po wybraniu przez Państwa sposobu dostawy;

Wymagania dotyczące bezpiecznego stosowania produktów do aromaterapii, przedstawione w sklepie elektronicznym.

Potwierdzenie zamówienia, które wysyłamy do Ciebie e-mailem. pocztą;

Umowę sprzedaży uważa się za zawartą, gdy wykonasz wszystkie poniższe kroki:

·         składasz zamówienie na towary w kolejności określonej w regulaminie;

·         Opłacasz zamówienie w terminie określonym w regulaminie (nie później niż 7 dni kalendarzowych).

Dowód zawarcia umowy kupna-sprzedaży, tj. potwierdzone zamówienie, jego treść, data i godzina złożenia, dane dotyczące płatności i faktury oraz informacje o realizacji zamówienia przechowywane są w formie elektronicznej w bazie Sprzedawcy.

 

ZAMAWIANIE I PŁATNOŚĆ TOWARÓW

 

Możesz wybrać produkty z poczty e-mail. katalog produktów prezentowany w sklepie, nie przekraczający dostępnych stanów magazynowych produktów.

 

Ceny towarów podane są w mailu. w katalogu sklepu dla każdego produktu. Towar sprzedawany jest po cenach obowiązujących w chwili złożenia zamówienia. Ceny produktów E-mail w sklepie podane są w euro z VAT.

 

Oprócz ceny towaru może zostać doliczona opłata za dostawę, której wysokość jest naliczana i wskazywana w oknie zamówienia po wybraniu przez Państwa sposobu dostawy i wpisaniu adresu dostawy.

 

W sklepie online możesz robić zakupy w sklepie zarówno jako gość, jak i jako zarejestrowany użytkownik. Jednak jako zarejestrowany użytkownik zrobisz zakupy szybciej i wygodniej: nie będziesz musiał wprowadzać swoich danych przy każdym zamówieniu, system zapisze koszyk wybranych towarów, zobaczysz status swojego zamówienia i historię poprzednich zamówienia na swoim koncie, będziesz mógł pobierać faktury itp. Jeśli kupujesz jako gość, możesz śledzić status swojego zamówienia przez e-mail. na koncie gościa sklepu.

 

Po załadowaniu wybranych towarów do koszyka będziesz musiał wprowadzić dane niezbędne do złożenia i realizacji zamówienia (jeśli kupujesz jako zarejestrowany użytkownik dane zostaną uzupełnione automatycznie, a będziesz musiał je tylko sprawdzić), wybierz sposób dostawy, potwierdź, że zapoznałeś się i zgadzasz się z niniejszym Regulaminem, naszą Polityką prywatności oraz opłać zamówienie w wybrany przez siebie sposób. Po pomyślnej płatności system wyśle ​​e-mail wyślesz potwierdzenie płatności i zamówienia.

 

Kupując jako gość (użytkownik niezarejestrowany), należy od razu zapłacić za koszyk wybranych towarów. Po opuszczeniu e-shopa pozostawiony i nieopłacony koszyk nie zostanie zapisany. Jeśli kupujesz jako zarejestrowany użytkownik, utworzony, ale nieopłacony koszyk jest przechowywany w systemie do 7 dni kalendarzowych i w tym okresie można go opłacić.

 

Odpowiadasz za poprawność danych osobowych podanych podczas rejestracji i/lub składania zamówienia. Jeśli podasz nieprawidłowe dane, np. zły adres dostawy, zły tel. numer lub inny, przesyłka może nie dotrzeć do Ciebie, a Sprzedawca nie będzie za to odpowiedzialny.

 

Jesteś również odpowiedzialny za zapisanie swoich danych logowania (nazwy użytkownika i hasła). Jeśli inna osoba połączy się z Twoim kontem za pomocą Twoich danych logowania, Sprzedawca zidentyfikuje tę osobę jako Ciebie. Dlatego przechowuj swoje dane do logowania w bezpiecznym miejscu, nie ujawniaj ich innym osobom, a w przypadku ich utraty niezwłocznie poinformuj o tym Sprzedawcę.

 

DOSTAWA I ODBIÓR TOWARÓW

 

Towar dostarczamy w sposób wybrany przez Państwa w momencie składania zamówienia, w poniższych terminach, które liczone są od opłacenia zamówienia.

 

Wysyłamy do paczkomatów InPost w Polsce. Czas dostawy 1-3 dni robocze;

Dostarczamy pod Twoje drzwi kurierem INPOST. Czas dostawy 1-3 dni robocze;

Po wysłaniu zamówienia system wysyła odpowiednią wiadomość na Twój adres e-mail.

 

Jeżeli z powodu nieprzewidzianych okoliczności nie będziemy mogli dostarczyć w terminie określonym w Regulaminie, skontaktujemy się z Tobą (e-mailem lub SMS-em) i poinformujemy o późniejszym terminie dostawy. W każdym przypadku gwarantujemy, że zamówiony towar zostanie dostarczony nie później niż w ciągu 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od dnia opłacenia zamówienia, chyba że dla danego towaru zostanie określony inny termin dostawy lub uzgodniony z Państwem indywidualnie.

 

W wyjątkowych przypadkach, gdy z powodu nieprzewidzianych okoliczności nie możemy dostarczyć zamówionego produktu, zastrzegamy sobie prawo do zaproponowania wyboru innego produktu lub, jeśli istnieje możliwość późniejszego dostarczenia produktu, uzgodnienia dostawy produktu w terminie dodatkowy indywidualnie uzgodniony termin. Jeśli nie wyrazisz zgody na wybór innego produktu lub uzgodnisz dodatkowy termin dostawy, zwrócimy pieniądze zapłacone za niedostarczony produkt (w tym opłaconą cenę dostawy) najpóźniej w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych.

 

WAŻNE: po zleceniu dostawy do paczkomatu pamiętaj, że przesyłkę należy odebrać w terminie wyznaczonym przez paczkę lub pocztę. Zamawiając dostawę kurierem do swoich drzwi, musisz upewnić się, że będziesz w domu i otrzymasz przesyłkę w momencie dostawy.

 

Niedostarczenie i odpowiedzialność

 

Jeśli nie dostarczysz przesyłki nie z winy Sprzedawcy (podałeś błędne dane podczas składania zamówienia, nie było Cię w domu w momencie dostawy itp.) lub nie odbierzesz przesyłki w wyznaczonym przez poczta lub firma kurierska zwróci przesyłkę Sprzedającemu, zamówienie uważa się za anulowane o Pieniądze zapłacone za towar zostaną Państwu zwrócone po potrąceniu opłaty za dostarczenie towaru, opłaty za zwrot paczki oraz opłaty bankowe naliczane Sprzedającemu za przelewy bankowe.

 

Jeżeli po nieudanej próbie doręczenia Ci paczki zostanie ona zagubiona, uszkodzona i nie zostanie zwrócona Sprzedającemu, Sprzedający nie ma obowiązku zwrotu Tobie wpłaconych pieniędzy za zagubiony lub uszkodzony towar tj. ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru od momentu nieudanej próby dostarczenia towaru spoczywa na Tobie, z wyjątkiem sytuacji, gdy towar nie został dostarczony z winy Sprzedawcy.

 

KONTROLA PRZESYŁEK I TOWARÓW ORAZ ROSZCZEŃ NA NIEZGODNOŚĆ

 

Jeżeli towar został dostarczony do Ciebie kurierem lub paczkomatu:

 

Jeśli przesyłka jest dostarczana przez kuriera lub odbierasz ją na poczcie, sprawdź stan przesyłki w momencie odbioru, a także czy zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia przesyłki (uszkodzone, uszkodzone lub mokre opakowanie itp.), poproś kuriera lub pracownika poczty o odnotowanie faktu i śladów uszkodzenia przesyłki w dokumentach odbioru przesyłki.

 

Jeżeli przesyłka jest dostarczana do automatu pocztowego, niezwłocznie po odebraniu przesyłki sprawdź asortyment, ilość i stan otrzymanego towaru.

 

Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, zauważysz niezgodności w zamówieniu lub widoczne wizualnie wady produktu, niezwłocznie, nie później jednak niż następnego dnia roboczego po otrzymaniu przesyłki, poinformuj o tym Sprzedawcę w jeden z następujących sposobów:

 

wyślij nam prywatną wiadomość na Facebooku lub Instagramie lub

wypełnij formularz zwrotu produktu, który otrzymasz e-mailem info@aromama.pl

Jeśli to możliwe, załącz zdjęcia, które pokazują wadę produktu lub inne niezgodności.

 

Nie później niż w ciągu 1-3 dni roboczych rozpatrzymy Twoją wiadomość i skontaktujemy się z Tobą.

 

Jeśli towar jest rzeczywiście złej jakości lub w zamówieniu występują inne niezgodności, wymienimy produkt złej jakości na wysokiej jakości (lub Twój zaakceptujemy zwrot wadliwego produktu) lub poprawimy inne rozbieżności w realizacji zamówienia.

 

Towary są zwracane i wymieniane zgodnie z procedurą określoną w sekcji „Zwrot i wymiana towaru” Regulaminu.

 

WAŻNE: jeżeli w ciągu 1 (jednego) dnia roboczego od dnia odebrania przesyłki nie zgłoszą Państwo uwag dotyczących uszkodzonej przesyłki, widocznych wizualnie wad towaru, ilości i/lub asortymentu towaru, uważa się, że asortyment, ilość i jakość dostarczonego towaru jest odpowiednia, towar nie posiada widocznych z zewnątrz wad, za które odpowiada Sprzedający.

 

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

Jeśli e-mail zakupiony w sklepie produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub po prostu zmieniłeś zdanie, masz prawo w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania produktu odstąpić od umowy sprzedaży i zwrócić lub wymienić nieodpowiedni produkt.

 

WAŻNE:

 

Z prawa odstąpienia od umowy i zwrotu lub wymiany produktu wysokiej jakości można skorzystać tylko wtedy, gdy produkt nie jest uszkodzony lub jego wygląd nie uległ zasadniczej zmianie, nie był używany, opakowanie produktu i jego zabezpieczenie nie uległy uszkodzeniu;

Prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu lub wymiany produktu wysokiej jakości nie dotyczy produktów kosmetycznych, które nie posiadają zabezpieczenia opakowania (nasadki ochronnej, folii ochronnej itp.), ponieważ ze względów zdrowotnych i higienicznych nie nadawałyby się do dalszej odsprzedaży;

Prawo odstąpienia od umowy i zwrotu lub wymiany towaru wysokiej jakości nie dotyczy innych produktów, które zostały rozpakowane po dostarczeniu i nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych;

Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy kart podarunkowych i bonów podarunkowych;

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje przedsiębiorcom tj. osoby (w tym osoby prawne) nabywające towary do użytku nieosobowego.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy i zwrotu lub wymiany produktu należy skontaktować się ze Sprzedawcą w jeden z następujących sposobów:

 

wyślij nam prywatną wiadomość na Facebooku lub Instagramie lub

wypełnij formularz zwrotu produktu, który otrzymasz e-mailem info@aromama.pl

Należy pamiętać, że zgłoszenie chęci zwrotu lub wymiany produktu należy złożyć nie później niż 14 dni kalendarzowych od otrzymania produktu.

 

Jeżeli towar, który chcesz zwrócić lub wymienić został już do Ciebie wysłany lub dostarczony, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróć nam towar zgodnie z procedurą określoną w części „Zwrot i wymiana towarów” w punkcie Regulaminu.

 

Jeśli złożysz oświadczenie o odstąpieniu przed wysłaniem towaru (przekazanie do firmy kurierskiej lub kurierskiej), anulujemy zamówienie, towar nie zostanie wysłany, a pieniądze zwrócimy Ci nie później niż 14 dni kalendarzowych po dzień odstąpienia od umowy.

 

 

 

ZWROTY I WYMIANY

 

Towar, który chcesz zwrócić lub wymienić, prosimy odesłać w następującej kolejności:

 

Prosimy o bezpieczne pakowanie wysyłanych przedmiotów. Towary zapakowane i gotowe do wysyłki muszą być zabezpieczone przed uderzeniem, stłuczeniem, rozlaniem lub innymi uszkodzeniami;

Pamiętaj o wpisaniu numeru zamówienia na lub w paczce (lub dołącz formularz zwrotu z numerem zamówienia w paczce). WAŻNE: jeśli numer zamówienia nie jest podany w przesyłce, identyfikacja przesyłki może nie być możliwa;

Przesyłkę zwrotną prosimy odesłać do nas w jeden z następujących sposobów:

Przesyłka polecona na adres R. Kalantos g. 25A, 52302, Kowno, Litwa;

Kurierem na adres R. Kalantos ul. 25A, 52302, Kowno, Litwa.

Po otrzymaniu zwracanego towaru sprawdzimy go i jeśli zwracany towar spełnia warunki zwrotu określone w Regulaminie, zwrócimy Ci pieniądze lub, jeśli zdecydujesz się na wymianę, dostarczymy Ci nowy towar.

 

Jeżeli zwracany towar nie spełnia warunków określonych w Regulaminie m.in. zwracany towar jakościowy jest uszkodzony, utracił swój rynkowy wygląd, jest używany, uszkodzone opakowanie, jego zabezpieczenie itp. mamy prawo według własnego uznania:

 

- nie przyjąć zwrotu towaru i zwrócić go Tobie;

od kwot zwróconych Tobie potrącić straty spowodowane spadkiem wartości towaru lub koszty niezbędne do przywrócenia towarowi komercyjnego wyglądu i/lub wartości.

Wymieniamy towar wysokiej jakości tylko wtedy, gdy:

 

- nie ma wzrostu ceny produktu. Jeśli zakupiłeś produkt w trakcie promocji i promocja się skończyła lub cena produktu wzrosła, nie będziemy mogli wymienić produktu, chyba że po odrębnym uzgodnieniu ze Sprzedającym i za zgodą Sprzedającego zapłacisz cenę różnica produktu.

Jeśli przedmiotu nie można wymienić, zwrócimy Ci pieniądze. Jeśli cena nowego towaru jest niższa niż cena za wymieniany towar, zwrócimy Ci różnicę w cenie.

 

Pieniądze za zwrócony towar wysokiej jakości lub niskiej jakości, a także różnicę między wymienianym towarem, zostaną Ci zwrócone nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru od Sprzedawcy. Jednocześnie opłata za dostawę lub jej proporcjonalna część jest zwracana przy zwrocie tylko części towaru.

 

W przypadku zwrotu wadliwych towarów zwracamy im również rzeczywiste koszty zwrotu, które b łączna kwota nie może przekroczyć 4 EUR w przypadku zwrotu na Litwie lub 10 EUR w przypadku powrotu z zagranicy, niezależnie od wybranej przez Ciebie wysyłki lub innej metody zwrotu.

 

WAŻNE: Koszty zwrotu towaru wysokiej jakości ponosi kupujący i sprzedający go nie zwraca.

 

Pieniądze są zwracane przelewem na konto, z którego dokonano zapłaty za towar. Jeśli nie dokonałeś płatności przelewem lub kartą płatniczą, pieniądze zwrócimy na wskazane przez Ciebie konto bankowe.

 

GWARANCJA JAKOŚCI TOWARÓW

 

Zgodnie z prawem sprzedający gwarantuje jakość sprzedawanych w sklepie towarów.

 

Gwarancja nie obowiązuje w przypadku uszkodzenia produktu przez samego Kupującego (niewłaściwe użytkowanie, niewłaściwa pielęgnacja, naruszenie warunków przechowywania lub użytkowania itp.), a także w przypadku naturalnego zużycia produktu.

 

Zapach i/lub konsystencja różnych partii produktów kosmetycznych może się nieznacznie różnić, ponieważ użyte surowce są naturalne. Takie różnice w zapachu lub teksturze nie stanowią wady jakościowej produktu.

 

W przypadku ujawnienia się wady jakościowej produktu, za którą odpowiada Sprzedawca, masz prawo żądać:

 

bezpłatnie napraw produkt,

żądać bezpłatnej wymiany produktu na produkt odpowiedniej jakości;

żądać odpowiedniego obniżenia ceny produktu;

do jednostronnego rozwiązania umowy i żądania zwrotu zapłaconej ceny, z wyjątkiem przypadków, gdy wada produktu jest nieistotna.

Reklamację dotyczącą widocznych wad jakościowych produktu należy złożyć w następujący sposób:

 

dla towarów posiadających termin przydatności do spożycia (wskazany na produkcie lub jego opakowaniu) – nie później niż do końca terminu przydatności do spożycia;

dla pozostałych towarów (np. dyfuzory elektroniczne) – nie później niż w ciągu 2 (dwóch) lat od dnia dostawy lub przekazania towaru do Ciebie.

Prześlij zgłoszenie do Sprzedawcy drogą mailową. mailowo info@aromama.pl lub prywatnie na koncie aromamapl na Facebooku lub Instagramie. W miarę możliwości prosimy o dołączenie zdjęć przedmiotu, na których widać wadę przedmiotu.

 

Rozpatrzymy Twój wniosek nie później niż w ciągu 5 (pięciu) dni roboczych i skontaktujemy się z Tobą. Zastrzegamy sobie prawo do żądania przedstawienia nam produktu w celu pełnej oceny charakteru wady i przyczyn jej wystąpienia.

 

W przypadku potwierdzenia wady jakościowej produktu naprawimy go, wymienimy, obniżymy cenę lub zwrócimy pieniądze (z wyjątkiem przypadków, gdy wada jest nieistotna), w zależności od wybranego przez Państwa sposobu ochrony praw oraz w zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.

 

 

 

ROSZCZENIA I ROZSTRZYGANIE SPORÓW

 

Jeśli uważasz, że Twoje prawa jako kupującego zostały naruszone, masz prawo, nie później niż w ciągu 3 (trzech) miesięcy od dnia powzięcia wiadomości o takim naruszeniu, skontaktować się ze Sprzedającym na piśmie i przedstawić swoje roszczenia lub żądania. Żądania i reklamacje przyjmujemy drogą mailową info@aromama.pl.

 

Po otrzymaniu reklamacji lub żądania zbadamy je bezpłatnie najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych i udzielimy szczegółowej, umotywowanej pisemnej odpowiedzi na podstawie dokumentów.

 

Jeżeli problemu nie da się rozwiązać, odpowiedź Sprzedawcy Cię nie satysfakcjonuje lub Sprzedawca nie udzieli odpowiedzi, masz prawo zwrócić się do pozasądowej instytucji rozpatrującej spory konsumenckie – Państwowej Służby Ochrony Praw Konsumentów (ul. Wilno 25, LT-01402 Wilno, www.vvtat.lt lub poprzez wypełnienie elektronicznego formularza wniosku na platformie EGS: http://ec.europa.eu/odr/ ) lub do sądu.

 

KOMUNIKACJA

 

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości możesz w wygodny sposób skontaktować się z nami:

 

e-mail mailowo info@aromama.pl;

poprzez wiadomość prywatną na koncie Facebook: https://www.facebook.com/aromamaPL/;

Prywatna wiadomość na koncie Instagram: https://www.instagram.com/aromama.PL/.

Odpowiemy na Twoje zapytania tak szybko, jak to możliwe, zwykle w ciągu 24 godzin.

 

SIŁA WYŻSZA

 

Wszelkie okoliczności, których ani Kupujący, ani Sprzedający nie mogą przewidzieć, kontrolować i/lub zapobiec wystąpieniu takich okoliczności lub związanych z nimi konsekwencji są podstawą do wstrzymania wykonania zobowiązań i zwolnienia strony z odpowiedzialności.

 

Okoliczności działania siły wyższej obejmują m.in. okoliczności, w których Sprzedający jest zmuszony do zaprzestania produkcji i/lub nie jest w stanie zapewnić wystarczających zapasów towarów i/lub nie jest w stanie dostarczyć zamówień z powodu pandemii i podobnych okoliczności, wypadków, klęsk żywiołowych, decyzji władz stanowych lub lokalnych lub innych przyczyn niezależnych od sprzedawcy.

 

Strona umowy, która powołuje się na okoliczności siły wyższej, musi niezwłocznie powiadomić drugą stronę o ich zaistnieniu. W takim przypadku wykonanie umowy zostaje odroczone do czasu ustania okoliczności siły wyższej i usunięcia ich skutków utrudniających wykonanie umowy, a w przypadku, gdy wznowienie wykonania umowy nie jest możliwe dłużej niż 3 miesiące, umowa może zostać rozwiązana oświadczeniem którejkolwiek ze stron.

 

OBOWIĄZUJĄCE PRAWO

 

Niniejszy Regulamin oraz relacje między Kupującym a Sprzedającym podlegają prawu Republiki Litewskiej. Wszelkie spory rozstrzygane są zgodnie z procedurą określoną przez prawo we właściwej instytucji lub sądzie Republiki Litewskiej.

 

PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

 

Sprzedawca posiada wszelkie prawa do serwisu https ://aromama.pl jest właścicielem treści i ma wyłączne prawo do ich wykorzystywania. Wszystkie znaki towarowe, wzory, nazwy, logo, teksty, zdjęcia i inne elementy wyświetlane na stronie https://aromama.pl są własnością Sprzedawcy.

 

Jakiekolwiek kopiowanie i/lub inne wykorzystanie projektu, tekstów, zdjęć i innych elementów treści serwisu https://aromama.pl przez osoby trzecie bez pisemnej zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich i innych praw, karalne na podstawie prawa Republiki Litewskiej.